Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

2014. május 2., péntek

Választások 2014

Vasárnap választunk parlamenti képviselőket, szóval a média éjjel-nappal választási lázban ég.

Kicsit furcsa nekem ez az időszak, mert legutóbb, mikor választottunk - igaz, akkor csak önkormányzati képviselőket - egy inkubátor mellett álltam és meséltem egy tenyérnyi emberkének, hogy Debrecenben Kósa Lajos bácsira, Józsán pedig Balázs ( nem rokonunk nekünk) Ákos bácsira voksoltunk és ők is lettek a befutók. Valójában erről is csupán csak azért meséltem, mert valamiről beszélnem kellett és már bármilyen téma kapóra jött.

Jelen választáskor pedig már vihogós anyaként kéz a kézben sétálok a nagyfiammal a játszótér felé. Közben pedig a házak mögül iszonyú hangzavar hallatszik, mert éppen a Jobbik kocsija kampányol. Demének az egész felhajtás láthatóan nagyon tetszik, mint ahogy érdeklődéssel nézi a politikai műsorokat is, ahol mindenki érvel, produkálja magát, szapulja az ellenfeleit, vagy éppen bohóckodik. Siettetett is, hogy nézzük meg a Csillag tér környékén a "választási játékot".

Látva, hogy ennyire tájékozott a gyermekem, neki szegeztem hát a kérdést:
- Demeter, Te kire fogsz szavazni vasárnap?
- Gyurcsány Ferencre!
-És mit szeretsz a legjobban Gyurcsány Ferencben?
 - Kámán Óga nénit!

Másnap, amikor Gyurcsány Ferenc ellátogatott Kálmán Olga néni műsorába, volt ám nagy öröm!

U.I.:
1. Nevezett kiskorú közeli és távoli családjából SENKI nem Gyurcsány Ferencre szavazott.
2. Demeter szereti a bohócokat.
3. Elgondolkodtató, hogy Gyurcsány Ferenc az ovisok között talán Halász Judittal vetekedő karriert futhatna be :)

1 megjegyzés: