Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

2011. május 1., vasárnap

Anyák napja (avagy szeretem a múmiámat)

Mivel én még a mai napig nem igazán emeltem be, hogy gyermekem van - Demét valami aranyos kis pocoknak tekintem- ezért Gábor készülődött a megünneplésemre. Kaptam gyönyörű orchideát, meg élményt.

Az ajándék élmény része pedig a fenti fotó tanúsága szerint abból állt, hogy Gábor, aki - valóságshow terminussal élve - az esti fürdési/öltözési/altatási ceremónia mestere, beöltöztette Demét ebbe a remek, beszédes bodyba. Szóval most már főhet a fejem, honnan veszek gyereknapig az érzelmi megerősítés végett egy "Mummy loves her Deme" féliratú pólót.

1 megjegyzés:

  1. Gábor ezúttal felvételt nyert a FAK-ba (figyelmes apukák klubja), és levelező tagságoat kap a JAK-ba (jófej apukák köre), a teljes tagsághoz azonban - Anyuka drága! - írjon róla gyakrabban!

    VálaszTörlés