Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

2011. december 15., csütörtök

Anyatej - vége

Bevallom, tavaly szeptemberben nem fűztem magamhoz nagy reményeket. Szerencsés vagyok, hogy a fejőben összehozott a sors Teklával és Ilikével, akik rengeteg erőt adtak, és akármilyen idiótán hangzik is, egyfajta példaképként szolgáltak nekem.

Eleinte csak annyi volt a cél, hogy Deme féléves koráig kitartsak. Aztán, mikor ezt teljesítettem, az első szülinap lett az álomhatár. Fárasztó volt, hogy egy teljes éven át nem aludtam végig az éjszakát. Szeptember 9. után aztán már ugyan az estéket átaludtam, nappal azonban rendületlenül kitartottam. Szerencsére Deme anyatej iránti igénye is folyamatosan csökkent, így nem volt lelkiismeret furdalásom. December 9-én kb. 60 milli elfogyasztása után határozottan tolta el a cumit és másnap már nem is tartott rám igényt. Ezzel elvált tőlem az én kis nyulam...

Nagyfiúvá válásának eme első lépcsőjét este a Széchenyi téren némi forralt borozással ünnepeltük meg.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése