Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

2010. május 10., hétfő

Bekerülünk a RENDSZERBE


Már a múlt heti ultrahang vizsgálaton ciki volt, hogy nekem még nincs terhességi kiskönyvem, vagyis nem vagyok kismamaként regisztrálva. Ezen probléma orvoslására felkerestem a körzetileg illetékes védőnőmet és nőgyógyászomat a Józsa parkban. A védőnőm Sóvágó Edit, fiatal, mosolygós, szőke, szép arcú, valószínűtlenül kék szemekkel, amolyan igazi tündérlány típus (akitől a kisgyerekeknek inkább tátva marad a szája, mint legörbül). Számba vettük az összes gyermekbetegségem, a lehetséges örökletes családi kórságokat (ilyen nem volt), mérlegeltünk, majd pedig átsétáltunk a kirendelt nőgyógyászom, Nagy István Géza rendelőjébe. A vizit eredményeként gazdagabb lettem egy „kismamás ajándékcsomaggal”, egy csokor mindenféle vizsgálatra szóló beutalóval és telepakoltam orvosi időpontokkal a határidőnaplómat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése